• info@softbar.co.il
  • 077-5006052

שירותי HELPDESK

LINE 01

PIC3תמיכת helpdesk הינה צורך ארגוני בכל ארגון, בין אם היא נעשית ע"י גוף חיצוני ובין אם מוגדת כמחלקה ספציפית פנים ארגונית המטפלת בנושא זה.

תמיכת helpdesk הינה המקור לקבלת שירות ותמיכה מרחוק עבור מערכות המחשוב הארגוניות ברמת המשתמש ותחנת העבודה. שירות זה נועד בדרך כלל עבור תמיכה בתוכנות או מערכות מידע שונות הנמצאות בבית העסק בכל מחשב או בכל שרת או בשרתים בענן הלקוח וכל נקודת קצה שאינה מצריכה הגעת פיזית של מנהל הפרויקטים או הטכנאי לאתר.

לרבים מאתנו חסר ידע בתחום הפעלת תוכנות המשמשות אותנו לעבודה השוטפת ונדרשת לנו עזרה מקצועית תוך כדי הפעילות. לעיתים ישנו צורך להתמודד עם נושא חדש או משימה אשר ביצועה דורש הכרה של תוכנה, במקרים אחרים אנו נתקלים בתקלות פשוטות במחשבים האישיים המשרתים אותנו או באמצעים פריפריאליים לרבות מדפסות, סורקים, עכבר המחשב, מסך מגע ועוד. תמיכה במערכות קופות, ERP, תוכנות ועוד.

חברת Softbar מפעילה מוקדי Helpdesk המאוישים בכל שעות הפעילות ומספקים מענה ראשוני מיידי לכל תקלה או בעיה ע׳׳י התחברות מרחוק או הדרכה טלפונית. השירות מאפשר לך הלקוח להתמקד בתחום פעילותך העסקית, תוך קבלת גיבוי טכני מלא בזמן אמת מחברה בעלת התמחות בתחום. זהו פתרון חסכוני לטיפול בתקלות ברמת המשתמש עבור כלל המערכות הפועלות בעסק.

 

סוגי מוקדי Helpdesk

 

מוקד Helpdesk Retail – מספק מענה מקצועי ללקוחות הקמעונאות המשתמשים במערכות קופות ממוחשבות בדגש על גזית ו VR360 מבית Verifone.

במסגרת השירות, הצוות המקצועי שלנו יבצע עבור הלקוח משימות טכניות ומתן עזרה מקצועית לרבות בניית מבצעים והקמת שיתופי פעולה, טיפול בנושא המלאים, מועדון לקוחות, הפקת דוחות, וכל שימוש שהלקוח עושה במערכת.


 

מוקד Helpdesk IT - מספק מענה מקצועי ללקוחות חטיבת ה IT בנושא שרתים, תשתיות, אבטחת המידע, עזרה מקצועית למשתמשי הקצה במערכות המחשוב והחומרה, מתן עזרה ראשונה ומיפוי תקלות אשר דורשות התערבות של מנהל הפרויקט.


 

מוקדי Helpdesk ייעודיים - חברת Softbar מקימה עבור לקוחותיה מוקדים מקצועיים ממוקדי תחומים ספציפיים שהוגדרו ע"י הלקוח כאשר באפשרותו לקבוע את מבנה המוקד, מספר התומכים, שעות הפעילות, וסוג המענה המקצועי שיינתן במסגרת השירות.

התומכים עוברים הכשרות מקצועיות ובניית יידע באופן מסודרת ועפ"י מטרות הלקוח המוגדרות.